Предизборно послание

Нямам никакво време да се разгърна, но смятам, че имам важно послание. Отнася се за предстоящите избори на народни представили. Лично аз съм не по-малко объркана от вас за кого да пусна гласа си. Ако пък вие всъщност имате ясно становище кого трябва да изберем… Не ви разбирам 🙂
Хаха, ок, освен ако вотът ви не е за някоя от “партиите, които нямат шанс да влязат” в парламента(интересно твърдение), тъй като мен лично предложените из медиите “Топ 4” ме ужасяват. Във всеки случай, не бих си останала вкъщи утре. Смятам, че тази държава
има право на по-добри управници и не искам да стоя безучастна към бъдещето.

В последните месец-два нашите така “непродажни” медии убедиха масовия човек, че  няма смисъл да гласува, освен за БСП, ГЕРБ, ДПС, Атака или партията Х, като тя варираше в прогнозите на отделните проучващи компании. Хм, ок, ако в предизборната листа има 45 партии, значи аз мога да си гласувам за която и да е от тях. Свободна държава сме, нали? Не виждам защо трябва да се съобразявам с тези прогнози, които аз допускам, че са също така  платени, както много други неща по нашите медии. И точно тези прогнози в момента брутално манипулират вота на обикновения човек.

“Има смисъл да се гласува за ГЕРБ или БСП” чувам навсякъде. Ами не. Няма смисъл да се гласува за тях. 🙂 И едните, и другите имат толкова трески за дялане, че няма да ми стигне мандата им да ви ги изредя. Едните се опитват да построят държава от неграмотни консуматорски идиоти, а другите се опитват да ни върнат назад в дивия соц. Това са личните ми усещания за тези две партии. И масово познатите ми са на това мнение. Ето например статистика от отговорилите на “за кого ще гласувате” в “Капитал”:

  • ДСБ – 43.75%
  • Зелените – 28.125%
  • Кунева – 12.5%
  • БСП – 6.25%
  • Атака – 3.125%

Глътка свеж въздух. ОК, това изглежда логично вече. Какво излиза? Някой усилено се опитва да промива мозъци. Е, да, “Капитал” не са представителни за цялото ни население, но… не се подвеждайте по графиките из медиите. Вярвайте на читателите на “Капитал”, те са начетени хора 😉 Сериозно. Ако интелигентният човек няма право на глас, накъде сме тръгнали изобщо?

Заключението: гласувайте за когото смятате, че ще защитава вашите интереси най-добре. Не се влияйте от статистиките по медиите, които и без друго са непостоянни и най-вероятно абсолютно манипулирани.
И мислете за следващите 4 години от живота си. Следващите 4 години от нашето общо бъдеще в тази държава. Не избирайте “най-малкото зло”. Изберете “най-доброто, което ни се предлага” по вашия личен критерий. И дано скоро осъмнем с по-добро правителство, от това, което всички минималистично и стоически очакваме… Дай Боже.

2 thoughts on “Предизборно послание

Leave a comment